Söndag 19 September

I söndags spenderade Lovisa; Alice och jag hela dagen i Hershey park.  Hershey är en choklad som e väldigt populär här. Mannen som började göra chokladen byggde sedan upp en hl stad som överlevde på chokladfabriken. I dag är Hershey en väldigt populärt turist område. De har Hershey park som är Tivoli, Hershey chocolate world, Hershey hotell, outlet etc.  Vi var I alla fall hela dagen I Hershey park, och jag har precis insett att jag faktiskt aldrig har åkt riktiga bergochdalbanor. Dem var sjuukt läskiga. Jag började må illa och kände mig yr. När jag skulle gå och lägga mig kände det som att jag fortfarande satt i bergochdalbanan.


Kommentarer
Postat av: Trasan

ÅÅÅÅÅÅHHHH!!!!!!!!!!! JAG VILL DIT!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-21 @ 16:12:39
URL: http://sandrawaessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0