Fredag 24 September

 Jag är helt slut efter en här veckan. Det har varit spirit week och i Torsdags var det dress like a celebrity ( vi hade typ fem Snookis i vår skola) och i fredags var det  Show your School spirit day.  De har verkligen skol anda här, mer än vad jag förväntade mig.


 Alla tar Spirit week VÄLDIGT seröst. Det blev även matkrig i under lunchen igen……men nu var ALLLA med.  Vi sitter mitt i matsalen och hamnar mitt i matkriget. Danni fick en hel Hamburgare i håret…


 Efter lunch var det Pep rally. Bandet, Cheerleaders och alla footballs killar sprang i korridoren och drog med sig alla elever till gympasalen. Där hade homecoming court olika tävlingar och uppvisningar inför skolan, sen fick man möjligheten att köpa godis, glass etc i massor av stånd utanför skolan.

 
Vi förlorade Footballs matchen, men trots det så verkar det som att vår skola får mycket uppmärksamhet i lilla Harrisburg. Skolaget kombinerat med skolandan har gjort att den lokala median skriver och filmar nästan varje match.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0