2 September

Nu är det officiellt höst, trots att det inte känns så då de är 27-30 grader här. Vi gick inte ens ut idag på idrotten på grund av att det var alldeles för varmt. (förstår mig inte riktigt på det här stället. Trodde det skulle bli höst här)


ÄNTLIGEN är det helg, det är tydligen en långhelg här nu så vi har inte skolan i morgon eller på måndag.


Nu har jag gått på ca tre Cheerleading träningar, jag trodde aldrig att jag var stark nog att lyfta någon men efter en 15 min träning med dem fick jag prova att lyfta en liten liten tjej som ser ut att vara ca 10 år. Det är skit kul men väldigt annorlunda och mycket att lära. Många av tjejerna i Cheerleading laget har tränat hela sommaren och kan alla Cheersen, jag måste lära mig alla på en vecka!!!!


I dag skedde den första riktiga tragiska händelsen i vår skola. En av killarna i vår (American) Footballs lag dog i en bilolycka för bara några timmar sedan.  Han gick tydligen inte i vår skola på dagarna utan studerade hemma. (tydligen hade han så dålig koncentrations förmåga att han inte fick bli undervisad med andra elever)men han var fortfarande en elev på East Penn och fick därför vara med i laget.  Jätte sorligt, det har inte gått en månad av skola och redan har bråk och dödsfall skett i skolan.

I dag på tennisen såg jag killarna träna trots de dåliga nyheterna och I morgon är det meningen att vi ska spela vår första football match. Nu vet jag inte längre om det kommer bli så.

http://www.pennlive.com/midstate/index.ssf/2010/09/east_pennsboro_township_crash.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0