New York

Klockan hade börjat bli mycket och snart skulle mitt tåg gå från Union Station i Washington till New York. Jag hade mina grejer fortfarande i bilen. Så när jag sen var på väg till tågstation blev det bråttom och var jätte nära att missa tåget. Men efter tre timmar på tåget var jag äntligen framme på Penn Station i New York.


Varje gång jag gå ut ur tågstationen och står mitt på Manhattan får jag alltid samma glada känsla och pirriga i magen för att få träffa mina vänner (Jojji och Filli) eller familj. Mamma och Ronny hade överraskat deras vänner genom att komma till New York utan att de visste det. De befann sig på en resturan i Soho inte alls långt från vart vi stannade på hotell. Jag tog en taxi och mötte dem vid restaurang.  Det var sååå roligt att se dem igen särskilt Vendela som blev riktigt glad att se mig igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0