Joggning

Efter en stukad fot, onyttig mat och en tripp till Boston har det nu blivit fredag och det har snart gått en vecka sedan jag kom till usa.  Jag har inte kunnat skriva något under veckan eftersom mitt batteri på datorn varit ganska lågt och jag har i princip levt på min tyska rums kamrat och hennes adapter.

Med allt onyttigt som serveras här hade jag i tänkt mig att jag skulle bli lite mer aktiv. Jag kanske ska börja med att jogga på morgonen med alla de andra det vore nog en bra ide, tänkte jag.  När jag väl har sprungit och är bara några meter till mål, så trampar jag fel och ramlar riktigt klumpigt. (det känns som om att springa kanske inte riktigt är mig grej. Jag är nu en stammis hos sjukskörterskan. Efter små sår och skavsår vid första joggningen till stukningar vid andra joggningen)

                                                              
                                                               Min fina fot.......
                                                               Min fins svulnad....


Kommentarer
Postat av: Anonym

men gumman vad svullen du är, vila är nog en bra< ide puss

2010-07-25 @ 13:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0