Sista dagen på sommarlovet!!

I fredags fick Lovisa och hennes Host familj en liten ny familjemedlem, en lien hudvalp som heter Billy White Shoes.(Han blev tydligen döpt efter en fotbollsspelare som hade vita skor :P) Den är såå sööt. Billy har varit med oss hela helgen på våra små ”utflykter”. Han fick mycket uppmärksamhet både på tennis matchen i lördags och på sleepover hemma hos Lovisa och Megan. Louise från Danmark var också där :D


Jag följde även med Christina och Ella i söndags till Hershey!!! När vi kom hem åkte jag direkt till en tjej i vårt tennis lag. Hela laget var där och vi gjorde Tie dye.


Idag fick jag ÄNTLIGEN mitt packet från mamma. Bara min favvo godisar och Wasa bröd!!! Tack mammi!!!( och tack för breven små tjejerna)


Helgen gick snabbt och i morgon börjar jag äntligen skolan. ( första gången jag faktiskt längtade till att börja skolan) Konstigt nog är jag inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara. :S


Fick även min fina cupcake jag gjorde :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0