Onsdag

I dag åkte jag, Lovisa, Christina och Ben till två olika outlets. Ja och Lovisa shoppade en del. Vid Lunch/Middag åkte vi till ett område som heter New Holland. Där hade dom Pennsylvanias störsat smörgåsbord :S  Vi hade tänkt åka och kolla på Amisch people men tiden räckte inte till. Trots det var New Holland ett typiskt amerikanskt jordbruks område. Bara majsfält och kosor överallt. Dessutom fick jag fö första gången se de Amish :P Såå sjukt. De såg verkligen ut som gamla bönder från typ 30 talet. Jag såg ett par komma med häst och vagn. De har en egen väg bredvid bilgatan där deras häst och vagn kan åka. :D Det fanns affärer som hade möbler för just Amish people.


I går kväll gick vi på bio. Vi såg Charlie St. Cloud med Zac Efron. Den var riktigt sorglig. Första seriösa filmen jag sett Zac Efron  i. Den var riktigt bra. Utspelade sig vid norra-östkusten vilket är jätte vackert område. Den handlar om två bröder som råkar ut för en bilolycka där storebrosan överlever.

http://www.youtube.com/watch?v=MzgOvvMi8Lg


Kommentarer
Postat av: Felicia

<3

2010-08-13 @ 02:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0