Fotboll och ny termin

Jag är heeelt slut och veckan är inte ens över ännu. Vi har haft tre timmars fotbolls träning varje dag efter skolan. Detta ska på gå i en vecka till. Det regnar och är kallt så vi tränar inne hela tiden.  Två riktigt tuffa veckor men gladeligen nog avslutar Lovisa och jag månaden med en resa till Hawaii. Jag kan inte fatta att det är sååå nära nu, BARA 10 DARGAR KVARR!!!! Min dröm kommer äntligen gå i uppfyllelse.  Så jag får jobba hårt dem här två veckorna och sen bara njuta av semestern.

I onsdags var det även en ny termin med nya klasser. I alla mina klasser förutom en är det riktigt konstiga människor i, min sista lektion är American Government med Mrs. Hanusa som är en jätte bra lärare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0