Super bowl

I Söndags var det Super bowl. Jag åkte över till Lovisa och spenderade kvällen med henne och hennes värd familj. Kvällen var inte något jätte speciellt men vi åt masar snacks och hot wings(vilket tydligen är ett måste under Super bowl). När jag har tittat på Amerikanska fotboll med skolan har jag haft det jätte svårt att följa spelet, men Super bowl var faktiskt riktigt roligt. Jag börjar förstå och faktiskt gilla den sporten allt mera. Det bästa var dock att följa reklamerna som gick under Super bowl, folk pratar om dem på facebook, i skolan och man kan också rösta på vilken av reklamerna som var bäst...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahaah snygg tjej!

2011-02-12 @ 07:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0