BARA 3 DAGAR KVARR!!!

Nu är det bra tre dagar kvar tills Jojjji (johannna) kommer till Enola!!! Det ska bli såååå roligt. Mina planer är att vi ska ta oss till New York, vara där i två tre dagar, gå på en NBA match i Philadelphia och spendera  en dag i Baltimore. Tur att man bor mitt i smeten... :D  

Den här veckan har varit sååå lååång. Men nu är den äntligen över och i helgen åkte jag och Lovie (Lovisa) och bowlade med dem andra utbytesstudenterna. Det är alltid lika kul att få träffa dem och höra vad dem har upplevt och ska göra den närmaste perioden(tråkigt nog var inte vår kompis Olivia från Schweiz där, som just nu är i Bahamas).
På lördagen hjälpte jag Lovisa med hennes nyponsoppa som hon serverade i kyrkan (Det var nog första gången jag volontärarbetade......tror jag, var faktiskt ganska kul). Alla tyckte att nyponsoppan såg såå intressant ut, och vi fick säga nyponsoppa på svenska varje gång en ny person kom förbi och såg förundransamt ut på oss, men roligt nog fick nyponsoppan "WOW det har var ju gott ju" priset.. :D


Våra "grannar" som gjorde pizzasoppa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0