Födelsedag

I fredags belv jag 19 och jag trodde att det skulle bli min första födelsedag då jag inte skulle bli uppvaktad på morgonen. Men min värd familj var såå gulliga, dem kom ihåg att jag berättade att vi sjöng för varandra på morgonen när någon fyller år. Så dom väckte mig och sjöng happy Birthday, jag fick även en svensk kanelbulle och i födelsedags peresent ett presentkort på Herseys Spa. Christina berättade för mig (för flera månader sedan) att dem hade choklad treatment på dreas spa och jag sa att det var något jag måste prova.

Vi år lunch på Aroogas and sen åkte jag och christina och fick manikyr och pedikyr. Efter det åkte jag till frisören, färgade och klippte håret.

Christinas bror hade också sin födelsedag den 22 så vi åkte till dem runt sex och efter det runt halv tio tog Lovisa mig på en jätte mysig middag till en fondy resturang.

Det var huuur gått som helst, ost fondy, vanlig fondy och cholkad fondy i efterrätt.

Jag hade en underbar Födelsedag!! :)


Tack för de fina korstet som ni skicka Mamma, vendela och Ronny. Love ya!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0