9 September

Den här veckan har varit lååång. Även fast skolan var stängd i måndags så känns det som att skol veckan aldrig kommer ta slut. Nu börjar skolan på riktigt, det är inte varmt längre och vi börjar få läxor.


Idag var det första gången vi hade cheerleading vid en match.  Eftersom jag bara har varti med i en vecka så är jag i den sämre gruppen. Ganska skönt faktiskt, det är inte så många som kommer på våra matcher (och inga jag känner) så det gör inget att jag inge kan allt och jag får vara med Megan, Lulu tvillingarna och alla de andra vid Football matchen vilket är suuper roligt.

I morgon ska vi ha Paint fight och sen gå på football matchen.

Megan och Colby under homeroom.
  
  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0