The Voice

Just nu sitter jag framför datorn, kan inte sova alls eftersom jag drack en Monster energidryck för en stund sedan, dessutom är jag såå taggad inför helgen. I morgon är det ÄNTLIGEN torsdag och jag ska få träffa mammi i New York. De kommer bli såå roligt.
Så jag sitter här lyssnar lite på Vakna med the voice(vilket blir för mig somna med the voice), medans ni hemma i sverige går upp och gör er redo för ännu en dag så ska jag försöka sova.

I dag var det younglife möte. Younglife är en kristen klub för ungdomar (du behöver inte riktigt vara kristen för att vraa med), som några lärare på skolan arrangerar. I början var jag ganska kritisk mot sådana klubbar, men de visar sig vara riktigt roligt och populärt, vilket jag inte hade förväntat mig.
Istället för att fokusera allt för mycket på religonen etc. så hittar dem på massor av olika roliga aktiviteter. Det är definitivt ett smart sätt att sysselsätta och hjälpa ungdomar från att hamna i trubbel. 
Något de svenska skolorna borde ta efter.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0