Brottning

I onsdags var jag på Young life klubb. Det var riktigt roligt, trots att jag förlorade brottningen. Dem har varje gång någon speciell lek och det tar alltid ut ett par personer som får göra det. Klart brottning jag blev uppdragen och blev tvungen att brottas…..med en sovsäck över huvudet!!!

Jag vann otroligt nog den första matchen mot en tjej.  Klart att jag blev tvungen att möta kille som hade vunnit sin match. Medans han hade en sovsäck över huvudet och stod på knä och inte jag förväntade vell sig alla att jag skulle vinna. Men tydligen är jag såå svag att jag inte ens kan vinna mot en kille med en sovsäck över huvudet!!!

 

Nu börjar det faktisk bli riktigt kallt här borta i Enola. Vi har nästan haft det över 190 grader varmare än i Sverige men i går kväll försvann värmen och det var förstagången jag frös riktigt ordentligt. Lovisa och Jag stod med Ep. Nation och kollade på Footballs matchen i 15 min men det var för kallt och faktiskt ganska tråkigt, så vi åkte hem och senare gick på bio.

Vi så the Social Network jag hade inte förväntat mig att den skulle vara bra men de visade sig att det var riktigt bra. Dessutom bestod filmen av massor av söta Harvard killar…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0