Washington D.C

Förra helgen hade jag ett fullt schema. Ben hade organiserat en dagstripp med andra utbytesstudenter från vår organisation till Washington D.C , förra fredagen. Dagen efter skulle jag ha varit barnvakt.  Men så blev det inte istället ringer mamma två dagar innan och säger att Ronny har boka flygbiljetter till New York. Jag fick ringar och försöka hitta någon annan som kunde vara barnvakt istället och bokade tågbiljetter från Washington till New York.

 

VI åkte tidigt på morgonen till Washington (såklart ställde jag alarmet på fel tid och vi blev sena).

Tredje gången i Washington gjorde att jag inte var lika intresserad att gå på museum, se kända byggnader och memorials, men det var rikligt coolt att få gå in i vita huset och det ABSOLUT BÄSTA var att få ”träffa” Obamas hund.  Så Ja, mötet med Obamas hund och att jag också fick shoppa lite i lite större roligare Forever 21 affärer gjorde min dag extra rolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0