Boston

I tisdags var vi på baseball match. Matchen var ganska lång och seg. Dessutom var det ganska varmt och vi kom dit två timmar innan matchen började så ingen var nog riktigt taggad. Trots det gillade jag faktiskt basball och kan tänka mig att gå på fler matcher.

I dag var vi i Boston. Vilken stad. Det regnade otroligt mycket i dag och hela staden var grå. Trots det gillade jag staden och jag kan tänka mig att det är mycket vackrare när solen skiner. Jag, Anna, Lovisa, Fredrik och Christoffer tog tunnelbanan till Skywalk. Från skywalken såg man hela Boston. Efter det åkte vi till hamnen. Vi missade båten vi planerat att ta, men då kom Anna på en jätte bra ide. Kan vi inte åka den där snabba båten Codzilla??? 

Själv ville jag bara ut på vattnet och se Bostons öar. Problemet var att Codzilla båten var en äventyrsbåt och det slutade med att vi fem gick av båten dyngsura. Efter lite shopping, vandring i staden och en lång väntan på bussen var vi till slut på väg hem igen.

Tydligen är Prinsessan Viktoria och Daniel i Boston just nu. Några tyskar hade tydligen träffat henne och Daniel. Lite avis blev man ju.

Jag har lite bilder från matchen och Boston. Det kommer fler senare, då jag fått bilder från de andra som hade kameror med sig.




                                                                                     

                                 

                                                                                                    
                                  

                                  
                                   Christoffer och Anna

                                  
                                   Fredrik och Lovisa


                                  
                                   Tunnelbanan i Boston
                                 

                                 

 


Kommentarer
Postat av: Faffa

en bucket av fried chicken och baseball, melina är officiellt jänkare ;)

2010-07-24 @ 12:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0