25 December

 Jag vaknade av att Johanna ringde mig halv sju-sju på morgonen, vilket jag bad henne om att göra. Efter att snackat lite med Sverige gick jag ner och Ella var helat galen, hon bara sprang till julgranen och började öppna presenter hej vilt.

Hela morgonen, från åtta till halv två spenderade vi dagen med att öppna presenter och bruncha. Jag fick en varm morgonrock för att jag alltid är så kall om morgonen( vilket dem tycket är ganska konstigt efter som jag kommer från kalla Sverige och borde vara van vid kyla). Jag fick även en högtalare för ipod och Uggs. Eftersom dem vet att jag gillar att resa och att jag vill resa runt jorden fick jag en karta över värden som man kan markera olika platser där man har varit.

 Senare på kvällen åkte vi till Uncle Chuck och Aunt Tracy där vi åt lite mer och böt ut lite presenter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0