Tennis

Första veckan med tennisträning har varit riktigt roligt. Jag är inte van att träna i den här värmen. ( rättare sagt, jag är inte van att träna alls) Jag börjar inse nu att jag verkligen aldrig riktigt har tränat min kondition… Trots att det varit super roligt att börja spela tennis så var det uuber jobbigt att börja träna. Vi är en stor grupp och alla tjejer är jätte snälla. Jag har faktiskt fått spela några matcher( även fast det inte har gått bra alla gånger har det varit hur roligt som helst att bara få spela).

Jag vill bara börja skolan nu, den här veckan har man fått lite försmak av High school livet. Killar som kör runt i bilar med hög musik, fotbolls laget som tränar precis brevid oss, gula bussar överallt även poolpartyn med massor av gossip....


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hallå Melina, nu har jag hittat din blogg äntligen, så kul att läsa och hur bra allt verkar vara. I helgen firade vi Ronny, hur kul som helst, men vi saknade dig, det är tomt utan vår älskade Melina. Men kul att se att du verkar ha hamnat hos en kanonfamilj, vi hörs igen snart, familjen hälsar, Bamsekramar/ Daniel

2010-08-23 @ 14:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0