Måndag

 
I dag var faktiskt min första "vanliga" dag här i Usa. Jag sov till elva, segade hemma ett tag. Sen åkte jag och köpte en kamera, såå nu kan jag ÄNTLIGEN ta bilder. Dock hade de inga batterier kvar så jag får vänta tills de fått batterier.  Jag hoppas bara att de får dem innan jag åker tillll..... NEW YORK!!!! Johanna och filli är i New York just nu och på fredag ska jag åka till dem och vara med dem i New York över en natt. Det kommer blir hur kul som helst...

Senare på dagen gick jag över till tvillingarna som bor lite längre bort från mig. Lovisa var där och en kompis till dem. Vi gick till parken och när Megan hade slutat jobbet kom hon och vi åkte till Taco bell.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0