Andra dagen i Enola

I dag åt vi frukost ute, handlade lite. ( fixade en adapter till mig eftersom jag är sååå glömsk och tänker inte på att jag förmodligen kommer vilja ladda min dator) När vi kom hem somnade jag än en gång och vilade tills hela deras släkt kom. Det var jätte trevligt att träffa alla, de verkar vara en jätte mysigt familj. Jag följde med dem och spelade volleyball senare på kvällen. De var en ganska stor familj till skillnad från min släkt. kommer bli svår att lära sig allas namn, men jag fick ett album med bilder på alla så jag ska faktiskt sitta och lära mig allas namn.

I dag är det även 1 Augusti och jag öppnade mitt första brev från mina tjejer, fridis och jojji. Tack, ni är såå sööta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0