31 Juli

Vårt lilla svenska gäng blev faktiskt lite större i slutet av veckan. Vi lärde känna ett par sköna norrmän, riktiga pajaser. Vi hade skit roligt de sista dagarna och jag fick såklart ett nytt smeknamn, Kinderägg. För att jag är brunett men blond i huvudet. ( ganska smart namn tycker jag :P ) De tyckte jag var blond för att jag inte alltid förstod vad de sa. (de pratar ju norska. klart att jag inte förstår allllt, men fredrik var mer lost än vad jag var när det norka pratade)
Ef sålde grupp tröjor som folk kunde skriva på. envis som jag är hade jag bestämt mig att inte köpa någon för att jag tycket att EF pressade en att köpa T-shirten:P
men sista dagen hade tydligen Kim och TJ en överaskning till mig, de hade köpt tröjan till mig och skrivit en hälsning. Jätte snällt, Tack!!

Kommentarer
Postat av: TJ

LIKER, LIKER, LIKER



Snakkes på fest i Stockholm? Sør i Stockholm*?



Have Fun

GO Mad

- TJ <3

2010-08-02 @ 06:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0