30 Augusti

Ännu en måndag och livet går vidare. I Fredags skulle jag, Lovisa och hennes host parents åka och titta på den sista hemma baseball matchen för säsongen. Tråkigt nog så var det föör mycket folk så vi åkte istället och åt middag. Lördagen spenderade vi i Lancesters galleria, första H&M:et på en månad. Jag har lääängtat såå. Megan hittade en guldig homecooming klänning och även den brasilanska utbytesstudenten som följde med oss hittade en klänning. Alice är jätte gulligt och har en jätte söt dialekt.


Jag börjar verkligen trivas här!!!


Christina berättade även den stora nyheten, att Ella kommer bli storasyster i Maj!!! Jag är såå glad för deras skull, jag hade dock mina aningar när jag såg den populära graviditets boken liggandes hemma. Men jag trodde inte att hon skulle bli gravid nu.


Min vardag kommer från och med nu bli ganska stressig. Med skolan från 7:30 till halv två och tennis efter det har jag även gått med i Cheerleading teamet. Varje dag från 5:30- 8:00. Trots mycket träning är det skit kul och jag är extra glad att jag fortfarande kan vara med på Tennisen.

                                       


Kommentarer
Postat av: Felicia

Gummmsi! Du kommer vara mest vältränad när du kommer hem medans vi fetton här hemma svullar kväll efter kväll! Saknar dig <3

2010-09-02 @ 13:25:53
URL: http://gunsaredrawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0