Prom

I går var det bal för East Pennsboro eleverna. Jag hade en jätte bra dag och njöt bara utav att göra mig fin inför balen. Åkte på morgonen och fick manikyr och pedikyr, därefter gick jag och sola. Efter att åkt hem en snabbis för att ta en dusch åkte jag till frisören som gjorde i ordning min frisyr.
 När jag var sminkad och klar och redo för att gå kom min bal dejt och hämtade upp mig. Han gav mig en blomma, runt min hand and jag satte en blomma på hans jacka (väldigt typisk för amerikanska high School baler) 
Höjdpunkten för balen är bilderna själva balen var egentligen inget speciellt. Ungdomar här klär inte upp sig lika ofta som vi gör hemma i Sverige därför är Homecoming och Prom väldigt stort här.

Men jag hade en jätte bra dag och det var riktigt roligt att få uppleva den amerikanska Prom kulturen.

















 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0