2011

Ännu ett nytt år med nya äventyr och upplevelser. Här i USA är nyår inte riktigt en stor grej. Min värd familj stannade hemma och gick och la sig runt 8-9 på kvällen. Jag följde istället med Lovisas familj och åt middag med dem hos deras kompisar. När klockan började närma sig tolv åkte vi till Harrisburg. ( varje stad "droppar" något, i New York droppar dem ner en boll, i Atlanta en Persika och i Harrisburg en Jordgubb. Det blev få fyrverkerier och sen var det över….. Jag, Megan, Lovisa och Lena (hon var en utbytesstudent förra året och bodde hos Megan) åkte senare till tvillingarna, Kristina och Shannyh där vi sov över.

 

Dagen efter fick vi gå upp tidigt för Lovisa skulle hoppa i floden med massor av galna Amerikanare och min värd pappa som gör det varje år. ( Christina fick inte hoppa i för att hon är gravid, vilket gjorde henne jätte besviken.)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0