2 Februari

Två dagar i rad har nu skolan varit avstängd pågrund av vädret. Nej, det har inte varit två meter snö som har gjort att det är ooomöjligt att komma ut ur huset. Tydligen har det varit lite is på vägarna och skolan är rädd för att bli stämd om någon av eleverna skulle krocka på väg till skolan. I morse hade tydligen ingen ström i hela Enola ( inte heller vår skola) vilket ledde till att vi inte hade någon skola idag. Jag missad hela ”snö stormen” eftersom jag låg och sov och njöt bara av att inte ha skola.

Jobbigt nog måste vi ta dem lediga snödagarna en annan dag vilket leder till att en dag då vi egentligen skulle ha ledigt måste vi gå till skolan, därför gillar jag att ha 2 h delay istället. Då räknas dagen, jag får sov morgon och vi behöver inte ha skola på en dag vi egentligen skulle vara lediga på.

 

Men jag har sysselsatt mig med att gör läxor som var försenade, gymmet, gallerian och börjat med min Bildbok.


  


Kommentarer
Postat av: erica

Gud vad fin bildbok!!! påminner om den som vi gjorde :D

2011-02-14 @ 16:22:40
URL: http://thousandthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0