Drag Racing

I Lördasg följde jag med Lovisas och hennes värd familj på Drag Racing. Lovisas värd mamma, Jen hade fråga mig för en månad sedan om jag ville förlja med. Jag som inte hade en anning om vad det var, var nyfiken nog att säga ja. De var definitivt inte något jag själv skulle komma på att göra. 

Darg Racing är tydligen bilar som åker jätte snabbt och låter jääätte högt. En liten tjej som jag fick definitivt uppleva något annorlunda, de var nog de läskigaste fyra timmarna i mitt liv. När bilen susade förbi kunde du känna kraften ända in i magen. Det var en riktigt annorlunda upplevelse, kanske inget jag skulle göra igen men riktigt coolt att få ha upplevt det. 



Allt man kunde välja på till lunch....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0