Graduation

Jaha ja, jag kan bara erkänna att blogga kanske inte är mig grej?! Nu har det gått mer än tre månader sedan och jag kundr varken lägga upp bilder eller skirva om de senaste tre månaderna.
Jag säger bara såhär. Graduation i USA är som på filmerna och jag är sjukt glad att jag fick chansen att uppleva det. Nästa år kommer jag även få ta studenten i Sverige också vilket kommer vara en upplevelse i sig. Graduation i USA är på något sätt so stort och vackert, mer utav en sermoni medans i sverige hela studenten är ett ända stort party.
Dem sista veckorna insåg man också vilka som var senior i skolan och man lärde känna hur många som helst bara den sista perionden på grund av olika graduation fester etc.
Jag tror nog den sista månaden var nog den roligaste av dem alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0