Black Friday

Efter att ha hållit mig vaken kom Megan, Lovisa och Sara och hämta upp mig 2:30. När vi kom till Köpcentrumet var det kö utanför Macy’s och Sears. Köp centrumet öppnade inte förrän 3:30. Sara tog fram en varsin Kaffe Monster energi dryck, från att vara suuper trött blev jag jätte flummig och medans vi satt i bilen och vänta på att köpcentrumet skulle öppna berättade Megan och Sara hur människor faktiskt hade dött den här dagen. Förra året blev en person nertrampad på Walmart. Människor blir överkörda för att folk kör så snabbt och vårdslöst för att komma till all suuper rea. Folk börjar bråka om saker och det blir stora gäng fighter. Folk blir helt galan den här dagen, det är nästan som när SL:s bussar och tunnelbanor blir suuuper försenade under vintern att människor blir helt galna och börjar tjafsa.   

 

Trots att det var rea så köpte jag inte så mycket, ett par vantar och vinter mössa, en kuvär väska till mamma (som egentligen inte var så mycket billigare) och så lyckade jag köpa en kuvär väska till mig själv, men den var ju inte på rea. ( Ironiskt nog var den i alla fall billigare än den andra väska som var på rea) Jag vet inte varför men jag lyckas alltid köpa kläder som inte är på rea när annars hela affären har suuper rea, i det här fallet heela landet.

 

På Victoria secret, Hollister och American Eagle var det heelt galet. Jag gick in i affären och gick ut. Kunde knappt andas, ta mig inte fel jag gillar att shoppa men jag vill kunna andas också.

 

Så vid halv åtta var jag hemma igen.  Jag var helt slut och somna direkt. Jag kommer nog aldrig gå ut klockan halv tre på natten och shoppa igen, men det var riktigt roligt at få uppleva Black Friday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0