Resan

Jag kom precis fram till Bryant University. Klockan är nog ca fyra på morgonen i Sverige just nu. Flygresan var lång och ganska jobbigt. Det första flygget var helt okej, och utsikten över island var helt otrolig. Flygresan från Island till Boston var mycket mer känslosam. Först och främst var det bara norskar överallt runt om mig på planet. Jag fattade inte ett skit vad dom sa. Så jag satt där och bara nicka, låtsades att förstå. Sen fick man lite hemlängtan, och dum som jag är sätter jag på en nostalgisk låt på ipoden och öppnar min dagbok där alla hade skrivit. Så ska jag inte göra igen.....

När vi landa och fått våra väskor bar vi oss av till bussarna som väntade på oss.  Med 1 h och ca 45 minuters bussresa var vi på Bryant University, där möttes vi av tjoande och tjimande brasilianare som stod och vinka. Brynt Univerity ser ut som ett fängelse. Men efter P&L, vårt sperma rum vi hade i england så är jag nog ganska härdad nu. 
Min lilla cell jag har delar jag med en tysk brud också.

                                    

Skit hungrig som man var på bussen (efter att ha avstått den äckliga flygmaten och bara levt på godiset jag fick och frida och johanna) fick man ett litet snacks. Den smakade typ BAJS!!! Något jävla bakverk som smakade som gammal, kladdig smuldeg med lite äcklig hallonsylt typ.

                       
Det här var allt jag fick se av Boston. Jag tror dock att vi kommer åka till Boston någon dag i veckan eller nästa vecka så jag kommer nog få chansen att uppleva staden.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Så spännande att höra allt! Är så nyfiken på familjen, skolan och allt... Härligt att du haft kul matupplevelser iaf :):)

2010-07-19 @ 10:10:52
Postat av: Joji

Jag tror också att du är ganska härdad... Rock on babygirl

2010-07-19 @ 11:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0