Söndag 18 Juli

Kring nio i morse kom knosan, sofie, fridis, jojji och Livan över till mig. Vi hade en jätte mysig knytis frukost på morgonen. Det känns som att jag har sagt farväl i över en vecka nu, men det var kul att få ett sista farväl iallafall.
Johanna och Frida gav mig jätt gulliga presenter. Tre foton i ram på oss tre ( kunde tyvär inte ta med, det blev aldeles förtungt. tog ut bilderna så nu har jag bara med mig de;) Jag fick även en fin stegräknare så jag jag inte ska bli allt för fet. ( smart där tjejer) Sen fick jag världens gulligaste gåva. 10 brev från tjejerna, ett för varje månad. Jag bara längtar att det ska bli augusti nu så att jag kan öppna det.

                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0