Sista dagen!!

I morgon är den stora dagen. Klockan nio kommer alla tjejerna på frukost och säger hejdå än en gång innan jag åker till flygplatsen.  Dom enda som ska följa med till Arlanda förutom familjen är min Fridis och min Jojji. Det kommer bli känsloladdat.

I dag har jag bara förberett för morgondagens resa. Varit i Skärholmen och i Huddinge centrum för att köpa det sista sakerna, samt ÄNTLIGEN hittar jag en shortsdress som passar mig. Den var jätte söt, riktigt Melinig.

I går hade jag och tjejerna en sista kväll tillsammans. Det var skiita kul. Jag, Frida och Jojji drog till GP till sist. Där träffade vi Adam, Vincent och Stefan. Frida och Jojji hade en liten tumbrörullefight som blev väldigt kladdig.


Kommentarer
Postat av: Joji

Vill se filmen!



Love your blogg



xoxo Joji

2010-07-18 @ 17:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0