3 dagar kvar!

Med två visiter på ambassaden, en del adjön så är det bara tre dagar kvar tills jag far till det stora landet i väst. Här kan alla mina nära och kära följa min lilla tripp och jag ska försöka vara duktig och faktiskt vara lite uppdaterad på bloggen. Jag fick ett mail av min Host-mother häromdagen, tydligen har vi inte uniformer i skolan men dress code. Ja, jag får nog gå naken till skolan då nästan inga av mina kläder kommer accepteras. Inga tubtoppar. Inga under kläder får synas. Shorts och kjolar får inte vara kortare än över knäna. Leggings får man inte ha som byxor och hål i byxorna får man inte ha bara på nedre delen av benen. Egentligen inte så jätte farligt, men en del kläder kommer jag få lämna här i Sverige.


Kommentarer
Postat av: Trasan

Jäklar vad snabb jag var iaf! =) Nu ligger du på min favoritlista och jag hoppas du uppdaterar massor!

Kläderna kan du ju ta med och ha på fritiden, reglerna gällde väl bara i skolan? =)



Kram Storasyster yster!

2010-07-15 @ 21:34:37
Postat av: Filippa

Jar har iar satt ribban högt för antal gånger att bryta mot dress coden. Det sämsta är typ att leggings inte räknas som byxor och att klänningar och kjolar måste vara långa även om man har leggings eller strumpisar under...



Lots of love,



Låtsasstorasyster <3

2010-07-19 @ 10:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0