Jullampor

Nu när julen börjar närma sig, börjar amerikanarna julpynta. (precis som vi svenskar gör) Många här tar julpyntningen på mycket stort allvar. Julbelysningen på alla husen lyser nästan upp hela staden. I söndags var jag, Ella och Christina utanför ett par hur som hade massor av julbelysning, dessutom hade dem installerat genomdatorn en egen sin egen radiokanal där deras julbelysning blinkade till musiken. Jag hade ingen aning om att man kunde göra så, men det var ganska häftiskt faktiskt.

 Jag filmade lite av julbelysningen men eftersom jag inte är så teknisk och fattar inte riktigt hur jag lägger in videos på bloggen så blir det bara ett par bilder som visar husen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0