Washington D.C

I lördags åkte jag och Uncel Jim, Aunt kim och deras två äldsta barn,Charley och Colby till Washington.  På en dag fick jag chansen att se många av de berömda byggnader och platser, jag fick till och med åka upp i Washington Monument vilket jag inte riktigt hade räknat med. Ja mötte den största svarta polisen jag sett, killar som spelar Street hockey utanför vita huset, Zoo:et med Giant pandas och Nationale museum of art som var ett av det vackraste huset jag sett. 


Chaley och Colby första gången i tunnelbanan.


Söta Charley

Turist bild nr 1

Turist bild nr 2


Kommentarer
Postat av: Kim <3

Du er like lav som kidsa :D (A) <3

2010-08-18 @ 08:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0