Shopping!!!

I går var det första gången jag shoppade på RIKTIGT!!! Jag har inte viljat köpa så mycket när vi var i Boston eftersom en för tung resväska kostar...
Däremot hittade jag saker i Boston som jag köpte här istället.

Efter att jag, Lovisa och Megan var i gallerian för andra gången den här dagen åkte vi och två av Megans kompisar till deras killkompis. ( tydligen min granne, har inte lärt mig området ännu) Vi satt ute i hans trädgård, matade och klappade hans lilla hjort....... ja veet, vem har en hjort?? :S Tydligen har man det här :P Neee, men hans pappa körde på hjortens mamma och nu tar de hand om barnet tills den blir så stor att den klarar sig själv. Suuper sööt!!!

Vi åkte till Giant (mataffär som har öppet tygnet runt) och senare på kvällen åkte alla vi tjejer och sov över hos Lovisa och Megan. Vi låg och titta på Shark week hela kvällen!!!

Här är lie av det jag köpte i går.



Den vita T-shirten fick jag gratis ( jag köpte inte äns något i affären. Jag gick bara in, fick ett kort där det stod att jag fick en gratis tröja :P snacka om billigt i usa)

 


Kommentarer
Postat av: Joji

Spara shoppingpengarna, Let's hear it for NY!!!

2010-08-05 @ 14:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0