Fredag 20 augusti

Snart har det gått ännu en vecka(tiden går såå fort) och snart börja skolan. I måndags började vår tennis träning. Varje dag mellan halv tre och halv fem. Jag som inte är van att träna kan knappt gå utan att det känns som att mina ben ska gå av. Trots att jag inte klarar av konditionen så är det riktigt kul att börja med en sport.

På kvällarna har vi underhållit oss med, bio, pottery (målat typ porslin och koppar) åkt runt i Megans bil eller gått över till Colby och hans hjort.  :P


Jag målade en Cupcake!!



Jag försökte öppna mitt skåp.


Som ny var det lite svårt, så jag fick hjälp :P


 Colbys söta husdjur..

Megan har en del nagellack.


Kommentarer
Postat av: Trasan

Jag vill också ha en hjort! Jag får nöja mig med lilla katten Alice i tio dagar, som jag råkade få med mig hem från mamma imorse...

2010-08-20 @ 19:48:26
URL: http://sandrawaessman.blogg.se/
Postat av: Anneli

snygg väska

2010-08-27 @ 08:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0